onsdag 19 december 2012

Vart tog julefriden vägen?

Vart tog julefriden vägen?

Som ni kanske förstår från mitt tidigare inlägg så är inte jag på världens bästa humör. Jag är mentalt utmattad. Nu har jag varit rejält skoltrött i ca 2 månader, men ändå släpat mig igenom skoldagarna. Och nu när jag äntligen skulle ha ledigt så blev jag uppbokat på 1000 saker, och alla var ett måste att göra.
Tar jag ett steg till så går jag in i väggen. Så igår var långt ifrån min bästa dag någonsin.
Men idag är det bättre, några av alla dessa  krav har försvunnit ut i tomma intet, så jag mår lite bättre idag.

Idag har jag städat mitt rum, inte helt nöjd men det får duga. Resten av dagen skall jag försöka att julpynta med mamma. Imorgon skall jag träffa Ellen och pojkvännen Joakim en stund, sedan blir det väl att städa lite till inför fredag.

Hoppas ni har det bättre en mig, julefrid på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar