tisdag 11 december 2012

Let it snow

God morgon kära läsare!
Fast det kanske är förmiddag för er? Idag är det i alla fall morgon för mig just nu, för idag ligger jag sjuk i sängen. Jag är endast förkyld, men i och med att jag har Laborativt Prov i Fysik imorgon så kände jag att det var bäst att stanna hemma idag så att jag mår lite bättre imorgon.

Så, nu ligger jag här med datorn på magen och försöker halvt om halvt få huvudet att vakna så att jag kanske kan få skrivit lite svenska idag. Har läst en... Jag vet inte hur man skall beskriva den, en bok. Men om boken var bra eller dålig förtäljer inte historien. Den var annorlunda. Den heter Livläkarens Besök, och nu skall jag skriva en recension, typ, på den. Den skulle egentligen varit inlämnad i fredags, men jag nästlat mig in på min lärares list över favoritelever, så jag flörtade till mig en förlängning på Deadlinen på en vecka.

Så, där har ni hur min dag ser ut, och antagligen kommer se ut tills mörkret har lagt sig.
Ha det King tills vi hörs nästa gång!

Dagens Pappakommentar:
*Pappa och jag ser på TV, och plötsligt dyker en vild "Don't Drink & Drive" reklam upp*
Pappa: Vet du att de har en sådan reklam speciellt för kvinnor?
Jag: Nej, hur lyder den?
Pappa: Don't Think & Drive *följt av ett ljudligt skratt*
Jag:*Fnys* Roligt va? Men de har faktiskt en speciellt för män också vet jag.
Pappa: Jaså? Och den är....?
Jag: Don't Drive At All.


Och förresten! I helgen var jag ute och fotade lite, så här får ni några smakprov av vad den lilla promenaden ledde till.
 Kindness is like snow - it beautifies everything it covers
 Home
is where your story begins
 There will always be Death among the Living
And Life among the Dead
We are like a snowflake,
all different in our own beautiful way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar