tisdag 25 december 2012

Julen är över och... Vulpix!

Hej alla glada tomtenissar!
Nu är julen över, skönt? Jag hade i alla fall en trevlig jul, speciellt kvällen. Var med mina underbara kusiner i Uddevalla och bara chillade, mycket mysigt. Hoppas ni också hade en fridfull jul ni också.

Idag har jag varit ute på promenad med vovven min, jobbat lite och ikväll skulle jag egentligen farit till Uddevalla igen, men vädret ville inte detta. Så istället skall vi fira jul hemma, bara familjen. Vi fick aldrig gjort det igår då vi inte var hemma något. Jag fick några paket av min käre far, bara lite smågrejer i och med att jag fick en Metaltown biljett av dem båda. Jag fick t.ex. en kursbok i fotografering och fotoredigering och en specialpenna till mobilen. Mycket användbart.

Jag har förresten haft en liten tanke bollandes i huvudet. Jag funderar på att byta bloggplats, kanske Nattstad, har hört att den är bra. Varför? Jo, för jag har haft den här bloggen i 3 år cirkus maximum och jag har fortfarande inte förstått mig på den. Så ja, jag kommer antagligen byta. Men såklart så får ni veta den nya adressen när jag väl ordnat allt detta.

Så, ha en fortsatt bra jul. Klart slut från Vulpix!

Vulpix 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar