måndag 17 december 2012

Trötta själar

God afton Trötta Själar
Nu är det bara en vecka kvar till jul! Jaja, vi har hört det! Är jag den enda som blir bombarderad av facebookinlägg, sms och förvånande röster som alla tjötar hål i öronen på en om att det snart är jul? Nej, jag trodde väl inte det.

Idag så spelade vi teater på engelskan, trevligt värre. Men det skulle varit trevligare om det inte vore så att jag fick en av de två huvudrollerna... Jag spelade nämligen Juliet mot Emil i min klass. Vi var i alla fall tillräckligt bra för att ha förtjänat ett gäng applåder i slutet.

Men imorgon är det äntligen min sista skoldag för detta året. Skall bli skönt med 21 dagars jullov, även om det är allt för kort. Egentligen skulle jag slutat på torsdag, men min klass har kompledigt på onsdag och jag hinner inte gå på julavslutningen i skolan för jag skall till läkaren.Så imorgon är min sista skoldag, och detta skall firas med ett 4 timmar långt Fysikprov, yey...

Men jag hänger inte läpp! Efter det så är jag fri.
Mitt jullov ser ganska fullpackat ut redan nu. På onsdag kommer antagligen min lilla systerdotter Ester hit för att fira tidig jul, så hon skall bo hos mig tills på fredag. Då kommer Johan och Ludds hit på dagen för att visa sig kunniga i köket, och på kvällen så kommer resten av gänget för att fira jordens undergång!

Så det kanske är dumt att ha planer inför hela jullovet om jorden ändå skall gå under på fredag... Vi får se!

Hoppas ni har det bra kära läsare, vi hörs snart igen!

Och, för att vara som alla andra för en gångs skull, så skall jag slänga in en Dagens Outfit!
Tröja - garderoben
Linne - översta lådan
Jeans - byrån

Hahah, nej, jag har ingen som helst aning om var jag köpt kläderna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar