söndag 2 december 2012

Stressigt!

Stressigt, ohja!
Nästa vecka har jag ett spanskaprov (muntligt!!), ett biologiprov (suck...) och en svenskainlämning. Stressad till tusen, har knappt pluggat på spanskan, har försökt råplugga biologi i helgen och har inte ens läst halva boken jag skall skriva om i svenskan, GAAAAH!!!
Och sedan så har jag alla slutprov i matte och fysik med start näst, nästa vecka, och de slutar inte förrän samma dag jag slutar i skolan.... Pust!
Med detta vill jag säga att ni antagligen inte komma höra av mig så mycket det närmaste, för jag kommer vara fullt upptagen, som ni kanske förstår.
Men jag tycker att jag är snäll som faktiskt säger till i förväg, det får ni ge mig ett plus i kanten för!

Nu sitter jag och pustar ut efter att ha haft en fullspäckad helg. Igår var jag ute med mina föräldrar och hämtade utegran på förmiddagen, sedan pluggade jag i 4 timmar i streck och sedan åkte jag till Leyla på kvällen och hade en megatrevlig kväll full med skratt.
Idag jobbade jag från 11 till 15:00 och sedan har jag suttit och pluggat ända fram till för en timma sedan, så nu sitter jag och pustar.

Jag hoppas att ni har det trevligare än jag har, vi hörs kära läsare!

All my life is changing every day,
in every possible way.
In all my dreams,
it's never quite as it seems.
I know I've felt like this before,
but now I'm feeling it even more,
because it came from you.
Then I open up and see,
the person falling here is me.
A different way to be,
I warn more.
Impossible to ignore.

-The Cranberries, dreams.

Och dagens låt blir nog The Cranberries - Zombie, helt underbar låt som jag bara älskar att sjunga till.

1 kommentar:

  1. Puh, kämpigt värre alltså :P men du kommer att klara de galant :)

    SvaraRadera