tisdag 25 december 2012

Årets bästa julklapp

För er musikälskare så kan jag meddela, om ni inte redan kommit på det när ni läst min blogg, så lyssnar jag helst på Metal/Rock. Så, vad har detta att göra med julklappar? Jo, för min bästa julklapp i år var en jag fick av mina kära föräldrar. En biljett till Metaltown 2013
Helt underbart! Jag älskar mina föräldrar så mycket! Iaf när de gör sådana här saker för mig.

Men, detta var bara ett litet skumt inlägg från mig, tänkte bara nämna det lite mer för detta är något stort i mitt liv. Jag söker alltid efter adrenalinet, och något som verkligen ger mig en rusch är när jag står framme vid scenen och skriker mig hes tillsammans med de andra headbangarna. Har ni inte upplevt känslan? Se till att göra det då!

Ja, ha det bra kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar